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Autor Thema: Für die CE und SE Kunden  (Gelesen 9436 mal)

Hurz

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Gray

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #1 am: 20. April 2007, 17:46:51 »
4p will bei mir ned. poste nächstmal den inhalt rein damit man ned dem link folgen muss plx! so weiß kein schwein worums geht wenn der link ned geht.  :bleh1:



Noodlez

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #2 am: 20. April 2007, 17:47:50 »
"die "wundervoll verarbeitete Mithril-Miniatur für eure Vitrine" ist schlichtweg unbemalt (Farbe kann man übrigens für 4,30 Euro nachbestellen)."


<nereVar> Grindcore hört sich an als schlüge man ein sterbendes Schwein mit wahnsinniger Geschwindigkeit auf eine Mülltonne.

Hurz

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #3 am: 20. April 2007, 17:50:16 »
Zitat
Turbine Entertainment und Codemasters haben ihre im März (wir berichteten) lang und breit angekündigten Spezial-Editionen von Der Herr der Ringe Online: Die Schatten von Angmar im letzten Moment verändert und einige der damals versprochenen Features gestrichen. So ist aus der "Stoffkarte von Mittelerde" eine Pergamentlandkarte (dickes Papier) von Angmar geworden und die "wundervoll verarbeitete Mithril-Miniatur für eure Vitrine" ist schlichtweg unbemalt (Farbe kann man übrigens für 4,30 Euro nachbestellen).

Der "Prima Guide" ist nur online zugänglich und der "wachsversiegelte Brief" ist von Jeff Steefel und nicht von Jeff Anderson (CEO von Turbine), außerdem sollen Wachssiegel und die echte Unterschrift fehlen. Das "Der Herr der Ringe Online Lederarmband (in elbischer Schrift geprägt)" fehlt und kann bei der Registrierung nachbestellt werden und die versteckten Ringe (Gold und Silber für spezielle Gewinne) wurden durch "Tickets" ersetzt. Nach Angaben von Codemasters im offiziellen Forum gibt es Lieferschwierigkeiten beim Lederarmband und beim Prima Tipp-Heft. Als Entschädigung legt Codemasters bei jeder Special-Edition eine CD mit dem HdRO-Soundtrack bei.
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Snörtsch

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #4 am: 20. April 2007, 18:00:42 »
 :bruhaha: :bruhaha: :bruhaha: :bruhaha: :bruhaha: :bruhaha:

Gray

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #5 am: 20. April 2007, 18:13:40 »
naja, gibt schlimmeres. als "normalo"-besteller seh ich da kein problem *g*



Skeltem

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #6 am: 20. April 2007, 19:43:46 »
Gray, du MUSST nicht in jedem Thread zu HdRO was schreiben.
Und Codemasters/Turbine machen sich lächerlich. Schlimm oder nicht, das ist einfach ein schwaches Bild, das die da liefern und einige der CE-Vorbesteller kommen sich sicher (zu Recht) verarscht vor.

Gray

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #7 am: 20. April 2007, 20:02:46 »
ehrm, es geht doch darum. ich sag nur dass es mich nun nicht sooo sehr stört. kauf aber eh keine CE's, von welchem spiel auch immer - wahrscheinlich deshalb. ;)



Raven_Crowley

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #8 am: 20. April 2007, 20:36:05 »
"die "wundervoll verarbeitete Mithril-Miniatur für eure Vitrine" ist schlichtweg unbemalt (Farbe kann man übrigens für 4,30 Euro nachbestellen)."




 :bruhaha:

Aviarium

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #9 am: 21. April 2007, 15:45:55 »
ich habe bisher nur eine einzige CE gekauft, von Warhammer Mark of Chaos .. seitdem habe ich ein kleines metallernes Khorne-Symbol vor meinem Monitor stehen, bzw auf dessem Fuss. War zufrieden damit, aber das wird wohl die erste und letzte CE gewesen sein.

Am besten eh im Laden kaufen, da kann man auf der Verpackung nachlesen was nun wirklich drin sein soll =)
Ich kann Zombies setzen wie ich will und Mori und Zid weinen!

Gray

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #10 am: 21. April 2007, 17:04:34 »
Zitat
Dear LOTRO community,

Recently there has been a great deal of discussion with regards to contents in the Collectors Edition and the Special Edition. This is a serious issue and deserves a serious answer.

The short of it is that mistakes were made. There was miscommunication; there were changes to the contents which were unavoidable. These changes should have been clearly and promptly communicated, they were not and for that we are sorry.

The Lord of the Rings Online project is extremely complicated, we have made mistakes, we will no doubt make further mistakes, we are all only human. However, we do all we can to learn from mistakes and minimize their impact on you the consumer as you are the most important concern we have. We would never intentionally upset you or try to cheat you, it's simply not in our interests and that's something we believe very strongly. The long-term success of the game is what counts and it would be foolish to risk that for the sake of a few items.

There have and will be further repercussions within Codemasters Online Gaming as a result of this issue.

Until today I have been very impressed with the great spirit and positive feeling on the boards. I particularly appreciated the patient and understanding attitude during our recent unplanned downtime.

I am very disappointed by the recent negativity on the forums, however this is completely understandable.

I want to apologise on behalf of Codemasters Online Gaming unreservedly for this situation. What has happened is unacceptable and some hard lessons have been learned.

To attempt to rectify the map disappointment, should any of our Special Edition or Collectors Edition customers wish to get a cloth map we will be announcing a system shortly where we will send one to you. However, I would like to say now that the reason we exchanged the cloth map for a parchment one was because we felt the quality of the cloth was not right. "Get one that’s the right quality", I hear you say, Unfortunately the only change possible in the timeframe was to parchment, not cloth. In hindsight it's evident that we should have nevertheless stuck with the original plan. We unfortunately took the wrong decision. Our key mistake overall we recognise is in the lack of communication of these changes.

Further information regarding the other issues with the contents were covered in the following post from the marketing team:

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=175304&page=1&pp=10

This post is accurate, there are no lies. This unfortunately is the situation. Should this have been handled better? Of course it should.

Everyone at Codemasters Online Gaming is dedicated to delivering a quality product and service to you and we will strive harder to provide this going forwards.

I hope this message goes some way towards communicating our regret for this situation.

I hope to see you all in Middle-earth.

Yours sincerely,

David Solari
Vice President and General Manager
Codemasters Online Gaming

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=175504

Zitat
Hi All

We’ve been reading the many posts about some of the disappointment you are feeling from the Collectors Edition. As previously mentioned the Leather Wristband and Prima guide couldn’t make it into the pack due to time constraints and manufacturing issues, but customers will be able to redeem these items via a special page on the official LOTRO website come April 24th. With regards to the other items that have been mentioned we can only apologies for any misunderstanding, though we should at least explain why and how these things came about.

The Cloth Map changed to a Parchment Map very late on in the production , again due to some manufacturing and quality issues; we had a choice of either not including the map at all or giving you something that would still look great but be on slightly different material. We feel we made the correct choice in giving you a great high quality item.

The Letter from Jeff Anderson changed to a Letter from Jeffrey Steefel for the simple reason that Jeffrey is the closest person to LOTRO and knows more about the game than anyone else in the world – we felt that a letter from Jeffrey would be an amazing keepsake for any diehard LOTRO fan. The wax seal was missing as our heath and safety bods wouldn’t allow us to use hot wax.

The Golden Ring competition is still going ahead, albeit under a slightly different guise – we were blown away with the amount of orders we had from all over Europe and our legal guys just couldn’t find a way for us to run the competition in all territories legally. To this end we had to rework the way the competition runs and details on this will be announced shortly. The winners will still get the Gold and Silver rings along with the trip to Turbine and the Zunes so please bear with us.

We are truly sorry for any disappointment caused and have worked tirelessly to bring you a Collectors Edition we are immensely proud of.

Many thanks

The LOTRO Marketing Team

__________________

Kyle “Laeth” Rowley
----------------------------------------
RF Online Community Manager
Codemasters Online Gaming

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=175304&page=1&pp=10



WTF?  oO



MrPhoenix

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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #11 am: 21. April 2007, 21:06:17 »
holla, die kriechen ja zu kreuze. *g*
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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #12 am: 21. April 2007, 21:12:28 »
holla, die kriechen ja zu kreuze. *g*

interessant ist auch was neben dem post steht:

Zitat
Venger
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Join Date: Dec 2002
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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #13 am: 21. April 2007, 21:34:01 »
holla, das ist mir gar nicht aufgefallen.
also, join date und postcounter.
deshalb ist es zwar noch immer nur PR-gelaber, aber das zu kreuze kriechenste PR-gelaber das ich seit langem gelesen habe.
nicht schlecht. *g*
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Re: Für die CE und SE Kunden
« Antwort #14 am: 21. April 2007, 21:59:30 »
du hättest auch mal sehen sollen was in dem thread loswar als die server n tag off waren. gab sogar richtige infos wie stand der dinge ist und was klemmt. ich fühlte mich noch nie so "involviert" xD



 

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