It was mentioned in a previous post that the 1.12 honor system would be more forgiving. In fact, it is just the opposite. It is now just as bad if not worse. I was about 30% of the way through Rank 7 and on my way to Rank 8. However, this week I got over 150,000 honor and I am only about 65% of the way through Rank 7. Your honor system has not improved at all, Blizzard. All you managed to do was reduce queue times.
More than likely the PvP changes have encouraged more players to participate in PvP, either through the battlegrounds or the outdoor PvP objectives. Compound that by the ability in the cross realm battlegrounds to fight a larger possible number of honor giving targets, and it's entirely likely that the amount of people participating in PvP and the amount of honor being gained has increased substantially making your rank achievement a bit tougher for now. It may just take a bit for everything to settle down as the PvP features move out of their 'cool new feature' phase, and everyone either calms down a bit or goes back to what they would normally be doing.
krönung ist sogar dass es anscheinend nichtmal nen neuen BG in der expansion gibt, zumindest hat es ein cm anklingen lassen. könnte ich mir durchaus vorstellen, der fokus liegt jetzt auf arena matches (lol). dass sie in 2 jahren alterac nicht vernünftig hinbekommen haben ist ein sicheres zeichen, ctf/domination haben sie schon geklaut. tdm kommt nun, wenigesten für dm haben sie gemerkt dass es nicht klappt..azshara crater war sicher der assault-clone..
"Wenn das so weitergeht ist unser General in 10 Minuten tot""Das will ich doch schwer hoffen!"
ZitatThe mechanics for the honor system are still bad, it should have allowed higher rank to be gained regardless of more people participating.It might not be a comfort now, but we agree with your sentiment, and as you have (hopefully) read in a lot of the expansion preview information, we are changing how the honor system works substantially upon its release.
The mechanics for the honor system are still bad, it should have allowed higher rank to be gained regardless of more people participating.
also ich fand das neue AV ganz toll. *g* kein 5h gezerge mehr um irgendwelche friedhöfe, sondern straight to the point und da dann ordentlich aufs maul. optimalerweise mit offgrp und defgrp und den angreifern beim general den arsch aufreissen während die eigenen leute oben gerade die letzte flag zu tappen versuchen.beduetend taktischer als der NPC zerg früher, gähn.nachteil von 1.12: von der 9:1 win-ratio der horde wurde ein 1:9... irgendwie hab ich das gefühl, daß auf gul'dan so eine art pvp elite war. kann das sein? oder wie soll ich mir erklären, daß die leute jetzt so gnadenlos beschissen spielen?
quatsch, alte haudegen. ich meine das no-npc-zerg-AV haben wir 9:1 gewonnen.seit den bg-servermerges sind wir nur noch am verlieren...naja, immerhin gibts noch immer ganz gut ruf, wenn man zergt. und das ist doch das einzige, wozu BGs gut sind.wenn ich PvP will, geh ich ins alliegebiet oder tappe türme in den EP und hab nette 1on1's und 2on1's mit strat-grps.. *g*