+- +-

Benutzer

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

Autor Thema: Warum wir BOB lieben  (Gelesen 3579 mal)

abye

  • Trident Vollmitglied
  • Textkönig
  • Beiträge: 2.414
    • Profil anzeigen
Warum wir BOB lieben
« am: 11. Dezember 2007, 12:25:08 »
Mr Rive beim sec status verbessern in Delve:

Zitat
OK so i was NPCing in this backend system, where BoB rat, to grief them a little bit, and after a bit this lachesis comes to try an kill me. Now i had no scram, so i decided i wasnt going to mess about with him. He smacks the SHIT out of me for ages, about how much i suck and such, so i decide for a lol, ill try and get him in range so his damps wont work. This is the smack i get

saxon > CLOAK
Saxon > HAHAHA
Saxon > F8
Saxon > F8
Saxon > isk farmers do same
Saxon > theyr wimps allso
Mr Rive > use your scanner
Mr Rive > youll see im on scan
Saxon > ahh
Saxon > just basic runner
Saxon > RUN FOREST
Saxon > FUCKIN RUN
Saxon > LOG
Saxon > CTRL Q
Mr Rive > sigh
Saxon > im orderin u
Saxon > and see
Saxon > u will
Saxon > at least i stand and fight
Saxon > thats another thing than u and ur isk farmin chinese alt do
Saxon > u log
Saxon > or cloak
Saxon > u know why ?
Saxon > because we are bob
Mr Rive > no please tell me
Saxon > and u r goons
Saxon > = trash
Saxon > and i take the trash out most times
Mr Rive > oh so im a chinese isk farming logging goon at?
Saxon > ur blocked speak to the hand looser
Mr Rive > daviid, your freind is a moron
DAViiD > oh believe me, he's not
Mr Rive > hes acting like a moron then
DAViiD > he's just pissed that you ran...
DAViiD > i understand him
DAViiD > or u expected us to do nothing or what?
DAViiD >
Mr Rive > well you did log off
Saxon > RUN
Saxon > RUN
DAViiD > i came back didn't i?
Mr Rive > lol
Saxon > BOB ORDERS U TO RUN
DAViiD > and telling me u're in a npc deimos is bull
Mr Rive > its pretty sweet for it actually
Saxon > RUN HERO
Saxon > RUN
Saxon > RUUUUUUnnNNNNNN
Saxon > I ORDER U
Saxon > listen when BoB order

I finally get him at a planet, so i decide to engage, as SOON as i have him locked, a cyno opens (big suprise) and an aeoon jumps in. now THIS, is the funny bit. I start burning away, see if i can get out the lachesis scram range, and the mothership neuts me to hell and back. I keep spamming my mwd and manage to get another cycly off. At this point im in hull. My drones have been killing the lachesis, and the aeon notices this, and engages his remote rep, ON ME. So all of a sudden, im in full armor again, with full cap, 40km away from them. and warp out. More smack:

Deathsoul > CYA IN HELL
Deathsoul > YES RUN
Mr Rive > yeah bye
Deathsoul > my figghters LOVE runners
Deathsoul > ur not lastin long in hull
Mr Rive > actually
Mr Rive > you wanna hear someting funny
Mr Rive > instead of repping your lachesis
Mr Rive > your repped me
Mr Rive > so im in full armor
Deathsoul > i know that
Mr Rive > BYEEEEEE
Deathsoul > shit happends man
Deathsoul > but ur dead anyway :l
Mr Rive > im gonna die of laughter

I then jump out, to find a nidhoggur and an abaddon on the other side of the gate. WTB: SENSOR BOOSTER SCRIPTS

Blooded Heromy > HI
Blooded Heromy > just waiting for u
Blooded Heromy > RUN FUCKER
Blooded Heromy > RUN
Mr Rive > can wait a little longer
Blooded Heromy > ohh
Blooded Heromy > u forgot ur drones
Mr Rive > you can keep em
Blooded Heromy > now RUN
Loco Apophis > here is the hero
Blooded Heromy > bob orders u
Blooded Heromy > yes
Blooded Heromy > Goons best
Blooded Heromy > now go back to some npc station in delve
Blooded Heromy > and dont let me see you again u wimp
EVE System > Channel changed to D-W7F0 Local Channel

Daß er mit einem Mothership ein ratting HAC aus dem system gejagt hat ist aber schon ne Heldentat  ::)

Die einzige Frage wäre höchstens, ob ein anderer Spielertypus genau so abdrehen würde wie dieser Bobbit.

Skeltem

  • Administrator
  • Boardmonster
  • Beiträge: 8.845
  • Ich bin zu alt für diesen Scheiß!
    • Profil anzeigen
Re: Warum wir BOB lieben
« Antwort #1 am: 11. Dezember 2007, 12:33:31 »
Meine Fresse  :bruhaha:

 Was für Loser.  :doh:

biernikolauz

  • Trident Vollmitglied
  • Buchstabenmillionär
  • Beiträge: 1.136
  • Carebear with Attitude
    • Profil anzeigen
Re: Warum wir BOB lieben
« Antwort #2 am: 11. Dezember 2007, 12:43:53 »
Gaaaanz großes Kino.  :bruhaha:
„Wenn zwei Menschen immer die gleiche Meinung haben, ist einer von ihnen überflüssig.“ [Winston Churchill]

Hurz

  • Trident Vollmitglied
  • Boardmonster
  • Beiträge: 13.418
    • Profil anzeigen
    • WoWS Blog wirsinken.de
Re: Warum wir BOB lieben
« Antwort #3 am: 11. Dezember 2007, 12:56:49 »
Ich muss gesehen - ich verstehe die Hälfte mal wieder nicht. Aber soviel ist klar: BoBler jagen zu dritt oder viert einen der NPCs gejagt hat und machen ihn an, weil er sich versteckt und wegrennt .. ok .. das ist natürlich mal ganz doof, dass die sich nicht einfach hinstellen und abknallen lassen.
"Shooter mit Game-Pad spielen ist wie Suppe essen ohne Löffel. Geht auch irgendwie, aber danach ist man versaut." Hurz, 2014

abye

  • Trident Vollmitglied
  • Textkönig
  • Beiträge: 2.414
    • Profil anzeigen
Re: Warum wir BOB lieben
« Antwort #4 am: 11. Dezember 2007, 13:55:10 »
Hurz lies genauer durch.

Sky

  • Global Moderator
  • Boardmonster
  • Beiträge: 5.492
  • Drachentöter mit Jetpack
    • Profil anzeigen
Re: Warum wir BOB lieben
« Antwort #5 am: 11. Dezember 2007, 13:59:56 »
Der hat den Kerl repariert, den er abschießen wollte, konnte also offensichtlich nicht mit seinem Schiff umgehen.
Den letzten Teil hab ich auch nicht kapiert.
"Yes I did. Absolutely. He was gonna hurt our dog."

Hurz

  • Trident Vollmitglied
  • Boardmonster
  • Beiträge: 13.418
    • Profil anzeigen
    • WoWS Blog wirsinken.de
Re: Warum wir BOB lieben
« Antwort #6 am: 11. Dezember 2007, 14:01:16 »
Der hat den Kerl repariert, den er abschießen wollte, konnte also offensichtlich nicht mit seinem Schiff umgehen.

Das hab ich auch gelesen .. ok kann ja mal passieren dass man sich verklickt. Für nen Veteranen ist es peinlich, ja, aber ich verstehe die Aktion vorher nicht wirklich. Ist er halt abgehauen ... und?
"Shooter mit Game-Pad spielen ist wie Suppe essen ohne Löffel. Geht auch irgendwie, aber danach ist man versaut." Hurz, 2014

abye

  • Trident Vollmitglied
  • Textkönig
  • Beiträge: 2.414
    • Profil anzeigen
Re: Warum wir BOB lieben
« Antwort #7 am: 11. Dezember 2007, 14:09:45 »
Der hat den Kerl repariert, den er abschießen wollte, konnte also offensichtlich nicht mit seinem Schiff umgehen.

Das hab ich auch gelesen .. ok kann ja mal passieren dass man sich verklickt. Für nen Veteranen ist es peinlich, ja, aber ich verstehe die Aktion vorher nicht wirklich. Ist er halt abgehauen ... und?

Er smackt nach der Reparaturaktion weiter, den meisten Leuten wäre es recht saupeinlich gewesen.

Überhaupt ist es eh unterste Schublade und leicht verpöhnt erst einen auf starken Max zu machen (vorher wurde schon massiv gesmackt) und dann wenn es eng wird ein Capship reinzujumpen um den Kampf zu drehen.

Daß auf der anderen Seite ein Carrier wartete machte die sache noch komischer. Dem Schreibstil nach muß es der gleiche Spieler sein.

Itchy

  • Administrator
  • Boardmonster
  • Beiträge: 5.862
    • Profil anzeigen
Re: Warum wir BOB lieben
« Antwort #8 am: 16. Dezember 2007, 02:12:27 »
Off-Topic aber lol:


 

Benutzer Online

56 Gäste, 0 Mitglieder
Powered by EzPortal