+- +-

Benutzer

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

Beiträge anzeigen

Diese Sektion erlaubt es ihnen alle Beiträge dieses Mitglieds zu sehen. Beachten sie, dass sie nur solche Beiträge sehen können, zu denen sie auch Zugriffsrechte haben.


Themen - Gray

Seiten: [1] 2 3 4
1
Allgemein / Android (Boardgame)
« am: 28. November 2008, 01:31:57 »
wer ein bissl die szene verfolgt hat (oder eher nicht  :color: ), FFG hat endlich ihr neues geheimes produkt vorgestellt.

hier der trailer:
http://app.fantasyflightgames.com/android_trailer.mov

hier die webseite mit details:
http://new.fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=68&enmi=Android

den einen oder anderen mags vielleicht interessieren. ;)

2
Diverses / Left 4 Dead
« am: 12. November 2008, 10:26:07 »
Demo ist seit gestern für alle verfügbar. hat's schon er ausprobiert oder bin ich der einzige der das die ganze zeit zockt? :D

3
MMOs / Tabula Rasa offen bis 31. August
« am: 24. August 2008, 18:14:03 »
hatte gestern ne mail bzgl. TR im postfach nach der mein account bis 31. auf ist (ka ob das auf für trials gilt). wers auf jeden fall mal testen will kann ja nochmal reinschaun.

nervig ist allerdings dass man erst zig foren durchsuchen muss (gibt ja keine eigenes, beschissenste idee ever) um irgendwelche infos zu bekommen ob und was sich geändert hat...
ein wenig gespielt aber der alte funke ist (noch) nicht wieder da, evtl. weil ich wilderness schon zu oft gesehen hab. dazu kommt das sich trotz neuem newbie-tutorial nicht viel geändert hat scheints was ich irgendwie schade finde. mal schaun ob sich die woche über noch was tut...

achja, ryzom ist auch komplett offen jetzt wie ich gehört habe, denke das werd ich mir auch nochmal anschaun und wahrscheinlich dann erschreckt wieder deinstallieren. ^^

4
PC / Crysis Warhead First Details
« am: 14. August 2008, 03:32:06 »
Crysis Warhead Q&A - Exclusive First Details on Multiplayer
http://www.gamespot.com/pc/action/crysiswarhead/news.html?mode=previews

etwas zu viel selbstverherrlichung im titel und die bleibende frage: auf welchem rechner soll das laufen?
(und wenn man bedenkt das UT3 leicht untergegangen ist, wer soll das spielen?).

5
Konsolen / Mega Man 9
« am: 12. Juli 2008, 03:04:12 »

6
Film / Fernsehen / Max Payne first trailer
« am: 11. Juli 2008, 01:15:12 »
http://kotaku.com/5023693/the-first-max-payne-hollywood-film-trailer

 :sabber:

okok, ich war skeptisch - marky mark als max payne, mila kunis als female lead... wenn ich die bilder aber unvorbelastet betrachte scheinen sie der vorlage aber doch sehr gerecht worden zu sein. einzig die stelle mit dem "engel" am ende stört mich irgendwie - hoffe mal das ist nur ne ausnahme.

wie natürlich der ganze film wird steht auf einem anderen blatt, aber ich bin jetzt nicht mehr ganz so negativ eingestellt. ich sehe sogar ... potential *gasp*

7
MMOs / Hellgate London schmutzige Wäsche
« am: 12. Juni 2008, 11:28:40 »
Zitat

Flagshipped has the text of a blog post by Flagship audio and gameplay programmer Guy Somberg revealing some of what's going on behind the scenes at the Hellgate: London developer (thanks IncGamers). The post was quickly removed, but a Google Cache is keeping this horse from getting back into the barn, something we felt some qualms about linking to based on that writer's regret, but stories about all this on GamesIndustry.biz and Next Generation have no such reservations (nor credits to the original sources of this news), so here's the post:


Work is depressing right now. Never mind the fact that Hellgate isn’t as popular as anybody had hoped. Never mind the fact that there exists a term “Flagshipped,” meaning where a company basically overpromises and then screws you. Never mind the fact that the forums are totally populated by people who do nothing but complain and talk about how much the game sucks. Never mind the fact that people do the same thing in the game itself.

Yes, Hellgate is not a big success. That sucks, and it’s depressing. I’m keeping a positive attitude about it because of Korea and China. The Koreans really love the game, and the Chinese have yet to see it. I don’t know how any of these deals are structured, but I’m hinging my hopes for Hellgate’s future on the Asian market.

So why is work depressing? (Other than all of those other depressing things, that is.) The reason is that people are leaving. In droves, they’re leaving. We’ve had programmers, accountants, HR people, and artists leave. The founders are all still around, but they’ve been floating away from Hellgate to work on various other projects. The only one still actively on Hellgate is Tyler, but Tyler’s not programming anymore; he spends all of his time on management activities.

Today was our programming intern’s last day; he’s leaving the company for the world of academia to get his PhD in computer science. I also learned today that another of our programmers is leaving in a couple of months (he gave lots of notice, which is very nice of him). With him leaving, I am basically the senior developer on Hellgate. Tyler, Dave, and Peter (the founders) are the only other programmers who were around beforehand, and I was the first programming hire after that. With Dave and Peter on other projects, and Tyler basically no longer a programmer, I’m what’s left after he leaves.

Thing is, the way things are going I’m likely to be the only programmer still working on Hellgate left from the original crew. I’ve heard rumours that other programmers and artists are thinking of leaving.

I was so disturbed to learn that all of these people are leaving that I couldn’t concentrate, and I left work early, claiming illness. I don’t want to leave Flagship. I’m happy here. I like the people, I like the environment, I like the pay, I like the location... There’s so much good about it. I’m not considering leaving. It’s just overwhelming and depressing having all of these people go. Every time a programmer leaves, it’s more work for me. Every time an artist leaves, it’s less content that we can create for Hellgate in the future.

Tyler is talking about replacing our programming intern with a designer. I’m fighting against that, because we need more programmers! We can’t just put it all on me.

Bah. Listen to me whine. It could be much worse, of course. At this point, though, what I need is some fresh projects; I’m getting burned out on Hellgate.
http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?action=viewthread&threadid=88456


und die antwort:

Zitat
Hello,
I would like to respond to some of the recent coverage that Flagship Studios has received as a result of the publication of Guy Somberg's blog.

Everyone has good days and bad days. Guy was having a bad day. It was his friend's last day of internship and he found out another friend was thinking of leaving. He vented, exaggerated, and posted information that was inaccurate.

We will be the first to admit that Hellgate: London did launch with some problems. The game would certainly have benefited from a couple more months in the oven, but as an independent developer we didn't have the ability to delay our ship date. It can be difficult to stand by and see something that you put your heart and soul into, week in and week out, get the initial reception Hellgate got. It can put a strain on any developer and some days it can get to you. Thankfully, after some very hard work by all the people here, including Guy, the game is much better now and we believe in the future of Hellgate.

Both our studios are currently fully staffed, with our San Francisco studio working on ongoing content for Hellgate: London and our Seattle studio working on our free-to-play MMORPG, Mythos, which should go into open beta within the next couple months. In total, we have over 100 employees working for both studios. As is typical in the industry, after a game is released some people naturally want to work on something else and they leave the company to do so. But in total we have had less than 10% turn-over and have rehired for all needed positions.

All our Directors and Founders are still working at Flagship, and all of them are working on Hellgate: London or Mythos. The team size for Hellgate is as big now as when we shipped. We are putting all of our efforts into these projects and I think it will show in the upcoming Hellgate Abyss Chronicles.

Sincerely, David Brevik CVO Flagship Studios
http://forums.hellgatelondon.com/showthread.php?t=101425

8
Der Herr der Ringe Online / Das HdRO-Wiedersehens-Wochenende
« am: 07. Mai 2008, 16:43:47 »
Vom 8. bis 12. Mai laden wir alle Spieler ein, zurückzukommen und wieder HdRO-Luft zu schnuppern. Alle ehemaligen Spieler können nach Mittelerde zurückkehren und alle neuen Spielinhalte, inklusive Buch 13: Untergang des Letztkönigs, erleben.

Wenn du einen Freund hast, der früher HdRO gespielt hat und schon eine Weile nicht mehr da war, dann solltest du ihm von diesem fantastischen Wochenende wissen lassen!

Man muss nur die Patches für die aktuelle Version herunterladen und sich am 8. Mai anmelden. Dein Konto wird an diesem Tag bereits reaktiviert sein.


HdRO-Aktualisierungen & -Verbesserungen seit deinem letzten Besuch:

Seit der Veröffentlichung von Der Herr der Ringe Online im April 2007 gab es fünf sehr erfolgreiche Erweiterungen, die den Spielern eine ganze Reihe neuer Features beschert haben. Dazu gehören:
Neue Region – Erkunde die eisigen Weiten von Forochel
Hobby-System – Heute schon geangelt?
Verbessertes Monsterspiel Neue Monsterklasse: der Ork-Saboteur
Verbesserung der Suche nach Gefährten – Versammlungshorn und UI-Verbesserungen
Charaktergestaltung ganz nach deinen Wünschen – Legere Kleidung, Reisekleidung und Barbiere!
Neues PvMP-Gebiet Binge Frór!
Zurück nach Angmar – Die vollständige Überarbeitung garantiert noch mehr Spielspaß.


http://www.lotro-europe.com/news.php?id=6208&articletype=News

10
Film / Fernsehen / omg, war games 2
« am: 29. April 2008, 21:27:24 »

11
Allgemein / RPC in münster - wer kommt?
« am: 24. April 2008, 20:15:44 »
nächstes WE ist ja rpc, plant irgendwer da hinzutrotten? damit man weiß nach wem man ausschau halten muss (oder sich verstecken, je nachdem ;) ).

12
MMOs / Mortal Online
« am: 11. April 2008, 17:50:23 »
darkfall in first person. mal schaun was das gibt - die seite ist frischer als frisch. ^^
www.mortalonline.com

13
PC / The Battle for Wesnoth 1.4
« am: 17. März 2008, 18:03:11 »
wers noch nicht kennt, 1.4 ist schon länger raus.

rundenbasierende strategie, open source, dafür sogar recht ordentlich.

http://wesnoth.org

14
Film / Fernsehen / Far Cry Trailer!!111elfzig
« am: 15. Februar 2008, 21:12:36 »
http://twitchfilm.net/site/view/another-day-another-boll-uwes-far-cry-trailer-arrives/

wenn 2/3 der schauspieler nicht deutsch wären könnte das auch n micheal bay film sein.

15
World Of Warcraft / 2.4 Patchnotes prerelease
« am: 03. Februar 2008, 12:24:48 »
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=4018.0

sehr strange das alles. glaub die sind während der weihnachtsfeier entschanten. allein die sache mit dem blauen pvp-set und der ehre...  :stupid:

Seiten: [1] 2 3 4

Benutzer Online

46 Gäste, 0 Mitglieder
Powered by EzPortal