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Themen - Duncan

Seiten: [1]
1
PC / Dreamfall Chapters - Der dritte Teil
« am: 06. März 2007, 12:51:01 »
Zitat
reamfall Chapters - The Longest Journey wird fortgesetzt
Funcom erwähnt Episodenspiel und sogar ein später folgendes Online-Spiel

Ragnar Tornquist von Funcom hatte in seinem Blog schon angekündigt, dass in Kürze mit einer großen Neuigkeit zu rechnen sei. Nun ist die Katze aus dem Sack und Fans von "The Longest Journey" (2000) und "Dreamfall" (2006) können sich freuen, denn die stimmungsvolle Adventure-Serie wird nun offiziell fortgesetzt - in Episodenform, doch das ist nicht die einzige Überraschung.

 
Vom Longest-Journey- und Dreamfall-Erfinder Tornquist gab es zwar noch keinen großen Kommentar zur offiziellen Funcom-Pressemitteilung, doch diese beinhaltet selbst schon einige interessante Infos. So wird die erste Entwicklungsphase des Episodenspiels "Dreamfall Chapters" teilweise mit finanzieller Unterstützung vom norwegischen Film-Fonds finanziert. Damit soll dann die Kerntechnik für die reine Online-Distribution von Episodeninhalten erforscht und entwickelt werden sowie die Basis für die spätere Vorproduktionsphase von Dreamfall Chapters entstehen.

"Das reine Online-Geschäftsmodell ist eine natürliche Evolution von Funcoms Strategie. Mit Hilfe der Forschung will Funcom zudem neue Wege finden, um den Markenwert von 'The Longest Journey' auszubauen, während gleichzeitig die Chance zur Piraterie verringert wird", heißt es in der Funcom-Pressemitteilung. Bei dem Dreamfall-Nachfolger in Episodenform soll es dabei nicht bleiben, sogar über ein reines Online-Spiel wird nun offen nachgedacht: "Während Funcom versucht, sein bereits etabliertes geistiges Eigentum zu stärken, steigt auch das Potenzial für ein zukünftiges 'The Longest Journey' MMO."

Trond Arne Aas, CEO of Funcom, zeigt sich erfreut über die Unterstützung durch die norwegische Regierung. Für das Vertrauen werde man ein modernes Adventure-Spiel mit besonderen Qualitäten liefern, so das Versprechen. Auch Dreamfall hat bereits von dem norwegischen Film-Fonds profitiert. Obwohl das 2006 für PC und Xbox 1 veröffentlichte Action-Adventure recht gut, aber auf Grund seiner Abkehr vom reinen Point-and-Click-Adventure nicht ohne Kritik aufgenommen wurde, hat sich das Spiel nicht so gut verkauft wie gewünscht. Seit kurzem ist es aber auch über Valves Spiele-Download-Dienst Steam für PC erhältlich und die Verkäufe gewannen laut Tornquist wieder an Fahrt.

Alle Folgen von "Dreamfall Chapters" werden zuerst als reine Online-Inhalte geliefert, später könnten sie laut Funcom in gesammelter Form auch in den Handel kommen - sowohl für Konsolen als auch PCs. Dreamfall Chapters wird da beginnen, wo die Geschichte von Dreamfall zur Enttäuschung der Fans abrupt endete - und soll die Sage letztlich zu einem "beeindruckenden Ende" führen. Mehr will der Publisher derzeit noch nicht über "Dreamfall Chapters" verraten, es lohnt sich aber voraussichtlich, weiterhin das Blog von Ragnar Tornquist zu beobachten.

Nachtrag vom 5. März 2007, 11:30 Uhr:
Mittlerweile hat Tornquist eine lange Liste von Fragen, Vorschlägen, Kritik und Sorgen beantwortet - allerdings eher auf humorvolle Art. Wer auf mehr Informationen zu Dreamfall Chapters wartet, müsse sich lange gedulden, so der Funcom-Mitarbeiter

Golem.de


Ausserdem soll ein Dreamfall MMO geplant sein.

2
Eve Online / Auf zu neuen Welten...
« am: 12. Dezember 2006, 03:17:50 »
Hab gar nicht gemerkt das ihr EVE Online zockt. Zockt noch wer aktiv oder net?

3
MMOs / Ahoi ihr Landrattten - Bounty Bay
« am: 11. Dezember 2006, 04:07:25 »
Hab heute eine Einladung erhalten zum Closed Beta Test. Ich schau mal rein und poste euch mal ein paar Impressionen.

Ich rieche schon die Meerluft und sehe die von Scorbut geplagte Mannschaft unter Captain Duncan!

http://bbo.yusho.de/de

4
Aion / Aion - The Tower of Eternity
« am: 30. November 2006, 14:08:46 »
Quelle: Aionforums.com

Zitat
Interview with Ju-hyun Jang, Producer, Aion: The Tower of Eternity

At E3 2006, a key member of Studio 5 (Aion's development team) walked unnoticed through the crowds around NCsoft's booth. He watched people's reactions as they experienced Aion: The Tower of Eternity for the first time. Asking a few people what they thought of the game, everyone raved about the incredible graphics and ethereal quality of the characters; there were plenty of comments that the game looked ready to release. He replied, "I can only see the flaws."

His reaction was understandable, given how much work had already been done on Aion, and how much more he knew had to be done to make it absolutely perfect. So straight after E3 the development team returned to Korea, and launched into the next phase of Aion's development.

They already had much more to add to the game, but feedback from show attendees and fans on the internet demanded more. Characters that flew occasionally weren't enough; people wanted free flight, the ability to go almost anywhere in the worlds of Aion. And if you can fly, they argued, why can't we have aerial combat? Clashes between factions in the sky, battling for the fate of Aion... so Studio 5 got to work.

Five months later, both free flight and aerial combat are in the game, and Studio 5 is working to ensure that they are a large part of players' adventures in Aion. But why is free flight so important? Where do you need to go in Aion that would be inaccessible by foot?

To understand the answer you have to understand more about the unique world of Aion, and where the game's two playable factions - the 'Chun' and the 'Ma' fit into it. To find out more, we spoke to Ju-hyun Jang, Producer for Aion.

A vertical plane

Aion's universe exists beyond the normal rationales of science. In the beginning, Aion was a single world, a hollow globe intersected vertically at its core by the Tower of Eternity. After a cataclysmic event that occurs in the game's pre-history, the top and bottom halves of the world are split in two, with the Tower of Eternity reduced to a shattered ruin.

Jang explains further: “The world of Aion resembles a globe, divided horizontally into two halves. The lower half is the world of the Chun, the upper half is the world of the Ma. So basically the world-map of Aion is not on a horizontal plane, like a traditional fantasy world; instead it's vertical. With this in mind, some parts of both worlds can only be accessed from the air - such as floating castles, and islands in the sky. Because of this, all of the player characters can gain wings."

Between the two worlds of Aion is another important location; the 'Abyss', an area of dimensional rifts where gigantic pieces of rocky debris are suspended. Left behind after the destruction of Aion's original single world, some of these rocks are used as military outposts by the Chun and the Ma.

This sets the stage for a unique Player vs Player experience within the Abyss, where free flight will be vital, and where stategic battles will be fought over massive fortresses. PvP isn't all Aion players can look forward to in the Abyss though; instanced missions will also be found here, as well as the server-controlled third faction, the battle-hungry Yong....

Q. Tell us about the free-flying function in Aion. How is it being designed?

Though I cannot discuss any specifics at this time, I can tell you we are trying to design this feature so that it has a unique feel to it.

Free-flying will be one of the most important skills players will learn in Aion. However, you won’t have to spend an extensive amount of time in the game to be able to learn this skill.

Q. There seems to have been a lot of interest in the character designs since E3. Can you also tell us something about character customisation?

A lot of people have remarked that our E3 demo characters were somewhat Western-style. This was deliberate; we built the E3 demo intentionally for overseas markets.

However, we're still committed to an art style that's globally acceptable. We've been refining the character designs, and we'll be unveiling characters soon in Korea that will be different from the E3 versions, but will still reflect that global art style.

In terms of character customisation, we will provide a very powerful character customisation tool – perhaps more powerful than anything else you’ve seen.

Characters in Aion can be very individual, right from the game's beginning. Each of the in-game professions will look quite different, but also there will be many options to change your appearance based on the equipment, armour and clothing a character wears.

Q. There seems to be a preconception about the worlds of the 'Chun' and 'Ma'. The world of the 'Chun' feels good, and the world of the 'Ma' feels evil. Is it this simplistic?

No, it's not that simple; it's not black and white, more shades of grey. A lot of users are thinking the world of Chun = good, the world of Ma = evil. But it’s not a simple concept of good and evil, or heaven and hell. The world of Chun is more alive, vibrant; the world of Ma is more somber... darker.

This is partially because of our current thinking about Aion's global environment. Right now, light streams down from outside the hollow globe to illuminate the Chun's world, but as the world of Ma is higher, it's mostly in shadow, as less light reaches it. This may change before release, but it's our current thinking.

Q. Tell us about the Yong.

The Yong are a server-controlled NPC faction, so players cannot choose to play them.

However, just because they are controlled by the server doesn't mean they are stupid; they can make choices, and players will never quite know what they are going to do.

For example, imagine a castle siege-style scenario, where one of the player factions, the Ma, is attacking the Chun faction's castle. In the middle of this siege, the Yong may appear.

When they arrive, no-one will know what they are going to do. They may have previously helped the Ma, but that doesn't matter; in the siege, they might betray them and help the Chun. Or they might help the Ma to siege the Chun's castle. Or... they might try and take the castle for themselves, fighting against both the Chun and the Ma.

The important thing to realise is that the Yong are not typical NPCs. They are the third faction in the game, and they have free will, which makes them very unpredictable.

Q. The Yong are just part of Aion's interactive gameplay systems; could you tell us more about them?

As mentioned at E3 2006, what we mean by 'interactive systems' is that the players and game world influence each other.

For instance, perhaps the Ma players on one server are generally more active in collecting minerals than the Chun players. As more Ma players dig for minerals, then they might discover a new variety of mineral. This mineral could be stronger than any mineral seen before, and could be used for the creation of various, unique items. This would be something happening on just that server.

On the other hand, what if the Chun players are more interested in hunting? They might be hunting in a location where baby dragons are appearing a lot, then suddenly find that no more baby dragons will appear - but stronger mother dragons will come out! And of course when new monster classes appear, they bring new item drops with them. There are many, many examples of how player's behaviour can trigger interesting events - all on individual servers.

These are small examples of our interactive systems of gameplay, which together will make up the unique experience of playing Aion. Every server can be different, and every player's experience can be different too.

Q. A frequent criticism of certain MMORPGs is that there can be too much 'grinding' in the game - the repeating of certain tasks for experience. Is that the case for Aion?

During development we've focused on not adding ‘grinding based on numbers’ to arbitrarily extend the lifecycle of the game.

In Aion, you won't have to repeat one quest 100 times or kill 1,000 monsters just to gain experience.

Q. Are you considering expansion packs?

Of course. For instance there might be an expansion pack making the third faction, the Yong, playable.

Q. Kinihiko Ryo is doing the music for Aion. Is the music finished?

We have received all our music from Kinihiko Ryo, and we're very happy with it. The 'Chun-theme' was in the E3 version of the game, and since we've received the 'Ma-theme'. Both themes are really perfect for the game, they strike just the right mood for both factions.

Zwei Gameplay Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=xt85yLxKAnY
http://www.youtube.com/watch?v=VghMLxmXes4&mode=related&search=

Schön zu hören das es weg geht vom Grind. :)

5
Diverses / Namensfindung - Ein leidiger Job....
« am: 01. November 2006, 21:48:06 »
...wenn ihr die Möglichkeit hättet, für ein kommendes Online Magazin einen Namen zu wählen, welcher würde euch einfallen?

Die Möglichkeiten liegen zwischen Abkürzungen wie IGN.com bis hin zu normalen Begriffen wie EDGE oder TOTAL!. Das Portal umfasst verschieden Medien im späteren Verlauf (Filme, Musik und Videospiele)  und soll sich im Wandel der Jahre zu einem Hybrid aus Online und Print Mag entwickeln.

Ich zerbrech mir jetzt schon seit Stunden den Kopf darüber und mir fällt einfach nichts interessantes ein, was prägsam und seriös zugleich ist.

Vielleicht entspringt euren kranken Geistern, ein interessanter Name. ;)

6
PC / Ade Simon the Sorcerer 4 - Es war schön mit dir...
« am: 10. Oktober 2006, 01:50:18 »
Die Vorstellungen des Potentials von Teil 4 waren, dank der angeblichen Mitarbeit von Simon und Mike Woodruffe, sehr hoch bei mir... nun muss ich sowas lesen:

Zitat
Simon oder nicht? Das ist hier die Frage!

Von Natalie Maertens | 04.10.2006

PR ist schon etwas Tolles - wenn sie denn funktioniert. Und Silver Style hatte eine tolle, funktionierende PR für 'Simon the Sorcerer 4': Simon und Mike Woodroffe, die Entwickler der ersten drei Teile, seien intensiv an der Entwicklung von Ausgabe vier beteiligt, versprach man. Blöd nur, dass die beiden gar nichts davon wissen.

Simon Woodroffe gab gegenüber Krawall an, schon ewig nichts mehr von Silver Style gehört zu haben und auch nicht an der Entwicklung beteiligt zu sein. Dabei war er für das Design von 'Simon the Sorcerer 1-3' verantwortlich. Sein Vater Mike will ebenfalls keinen großen Beitrag zur Entwicklung geleistet haben - und war nach eigenen Angaben ohnehin immer nur für die Programmierung zuständig.

Silver Style behauptet gegenüber Krawall aber genau das Gegenteil: Mike sei eigentlich der kreative Kopf hinter 'Simon the Sorcerer' und würde unter einem "signifikanten Beitrag" bloß etwas anderes verstehen. Auf der Games Convention soll Silver Style sogar noch gesagt haben: "Wir wären ja wahnsinnig, nicht auf deren Erfahrungsschatz zurück zu greifen. Es gibt zwar hier und da eine kleine Sprachbarriere, aber wir bekommen von Mike und Simon das Maximum an Feedback, das in einer solchen Zusammenarbeit möglich ist."

Und so wird aus der tollen, funktionierenden PR eine ziemlich peinliche Angelegenheit. Nicht nur, weil Silver Style offenbar selbst nicht so genau weiß, womit sie eigentlich werben - sondern auch, weil 'Simon the Sorcerer 4' jetzt umso skeptischer beäugt werden wird: Kann das Spiel ohne Simon so lustig werden wie die Vorgänger? Bekommt Silver Style ohne nennenswerte Adventure-Erfahrung ordentliche Rätsel hin? Wenn ja, wozu dann diese PR-Nummer?

www.Working-Title.de

7
Zitat
Das einzig wahre Review

Von Fabian Walden | 02.10.2006

Ich habe ein neues Lieblingsmagazin: Es heißt Gamezoom.net und schreibt die besten Reviews, die ich jemals gelesen habe. Das über Baphomets Fluch 4 zum Beispiel ist so unglaublich geil. Wer solche Feinde hat, braucht keine Freunde mehr! Ich hätte diese News übrigens gerne in dem gleichen Stil geschrieben wie die Jungs das Review. Aber ich kann es nicht. Ich schaue deshalb jetzt bewundernd zu MR auf. Und mein Kopf schmerzt.

http://www.gamezoom.net/artikel/show/0,5483d48716f3526b6effea0698ec52a7,1,14833.html

Wer die grammatischen Ergüsse des Review Schreiber übersieht, wird dann sicherlich die Meinung von working-title teilen. ;)

8
Off Topic / Tragbarer MPEG4 Player
« am: 25. September 2006, 03:54:27 »
Ich interessiere mich seit längerem für einen tragbaren MPEG4 Player. Bis jetzt kam mir nur dieser hier in den Sinn:

http://www.amazon.de/Archos-Tragbarer-digitaler-Videorekorder-MP3-Player/dp/B000AQDOKM/ref=cm_lm_fullview_prod_1/302-5815543-6935269?ie=UTF8

Weiss jemand ob es die Dinger auch noch billiger gibt? Kumpel hat mir auf jedenfall den empfohlen, weil er ihn auch hat und die Qualität genial ist. :)

9
Konsolen / Neue Gameplay Videos (Wii)
« am: 19. September 2006, 03:10:22 »
Red Steel:

Aus der aktuellen Version. Endich. Scheinbar wurde auch die Steuerung verbessert.

http://wii.gaming-universe.de/downloads/%5BGU%5DRed-Steel-Trailer-September.wmv

Metroid Prime 3:

http://media.wii.ign.com/media/748/748547/vids_1.html

Oben rechts das Walkthrough durchs Federation Ship. Schön zu sehen die einstellbare Controller Sensivität.

Zelda Twilight Princess

http://media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html

Linsk oben Awesome Gameplay Montage

Sowie Excite Truck

http://media.wii.ign.com/media/826/826983/vids_1.html

Links oben. Direct Feed Montage


10
Konsolen / Wird Sony die im sterben liegende PSP töten?
« am: 18. September 2006, 03:02:45 »
Nach den neussten Gerüchten die derzeit rumgehen, hat ein Kumpel mir erzählt, das die PSP ab dem nächsten Firmware Update komplett als Organizer aufgezogen wird. Spiele sollen nur noch am Rand wichtig sein.

11
Konsolen / Die Wii Games :P
« am: 18. September 2006, 03:00:37 »
Zitat
Well, we had this thread going for a while. But with the, er, flood of announcements over the past couple weeks, and with Wii3 over with, it seemed time to make a new thread with an updated list (I would just bump the old one but sp0rsk doesn't like that).

So! Here it is, a complete list of announced Wii games -- culled from a variety of sources, most of these come from Nintendo's post-E3 press release, NCL's post Wii3 press release, and Nintendo of America's current Wii games list (which only goes up through March 2007).

[highlight]Bolded games are exclusives.[/highlight]

[highlight]Games with a highlighted asterisk are those that Nintendo of America has confirmed for release through March 07.[/highlight]

Enjoy.

Total Game Count: 171
Total Exclusives: 93
Games Confirmed for US Release by March 2007: 50

Activision
-Tony Hawk's Downhill Jam      [highlight]***[/highlight]
-Spiderman
-Marvel: Ultimate Alliance      [highlight]***[/highlight]
-Call of Duty 3      [highlight]***[/highlight]
-Rapala Tournament Fishing      [highlight]***[/highlight]
-World Series of Poker      [highlight]***[/highlight]

AQ Interactive
-Untitled Boxing Action Game
-Untitled Comic License Game

ASNETWORKS
-Untitled Action Game
-Untitled Fishing Game
-Untitled Shooting Game

Atari
-Dragon Ball Z Budokai: Tenkaichi 2      [highlight]***[/highlight]

Atlus
-Trauma Center: Second Opinion      [highlight]***[/highlight]

Banpresto
-Crayon Shin Chan Saikyou Kazoku Kasukabe King Wii
-Untitled Action Game

Bob Ross Interactive LLC
-Bob Ross: The Joy of Painting

Buena Vista Games
-Disney's Chicken Little: Ace in Action      [highlight]***[/highlight]
-Disney's Meet the Robinsons      [highlight]***[/highlight]

Capcom
-Resident Evil: Umbrella Corp Chronicles
-Sengoku Basara (Devil Kings)

Cellien Studios
-Untitled Game

Codemasters
-Dance Factory      [highlight]***[/highlight]
-Sidewinders      [highlight]***[/highlight]

Compile Hearts
-Puzzle Tokorone

Crave Entertainment
-Veggie Tales: LarryBoy and the Bad Apple

D3Publisher
-SIMPLE series
-Untitled Acton Game

Eidos
-Untitled Game

Electronic Arts
-Madden NFL '07      [highlight]***[/highlight]
-Harry Potter Wii
-SSX Wii      [highlight]***[/highlight]
-Tiger Woods PGA Tour      [highlight]***[/highlight]
-The Godfather      [highlight]***[/highlight]
-Medal of Honor Airborne
-Need for Speed: Carbon      [highlight]***[/highlight]

Emerging Entertainment
-Untitled Game

Epoch
-Untitled Action Game

From Software
-Untitled Action Game
-Untitled RPG

Genki
-Untitled Game

High Voltage Software
-Untitled Project

Hudson Soft
-Bomberman Land
-Wing Island
-Korinpa
-Fishing Master
-Sudoku
-Crossword
-Jigsaw Puzzle
-Batinda

Ignition Entertainment
-Mercury Type R

Interchannel
-Fencing Action

Jaleco
-Untitled Game

Koei
-Samurai Warriors Wave
-Horse Racing Action
-Mahjong Wii
-Untitled RPG

Konami Digital Entertainment
-Untitled Kojima Productions Game
-Elebits      [highlight]***[/highlight]
-Untitled Music Simulation Game
-Untitled Action Adventure Game 1
-Untitled Action Adventure Game 2
-Untitled Soccer Game
-Untitled Baseball Game
-Untitled RPG

LucasArts
-Untitled Game

Majesco
-Bust-A-Move Revolution      [highlight]***[/highlight]
-Untitled Game

Marvelous Interactive
-Ranch Story
-Heroes (Grasshopper Manufacture)
-Legend of the River King
-Untitled Original Simulation Game

Mastiff
-Mr. D. Goes to Town

Midway Games
-Mortal Kombat: Armageddon      [highlight]***[/highlight]
-The Ant Bully      [highlight]***[/highlight]
-Happy Feet      [highlight]***[/highlight]
-Blitz: The League
-Rampage: Total Destruction      [highlight]***[/highlight]
-The Grim Adventures of Billy and Mandy      [highlight]***[/highlight]

Milestone
-Untitled Vertical Scrolling Shooter
-Untitled Action Game

MTO
-Healing Type Character Action Game
-SAN-X All-Star Revolution

Namco Bandai Games
-Final Furlong
-Digimon
-SD Gundam G Breaker
-One Piece Unlimited Adventure
-Tamagotchi
-Sword of Legendia
-Tatsujin Festival
-Pac Man Carnival
-Dress Unlimited Adventure
-Dragon Ball Z: Sparking Neo
-Mobile Suit Gundam

Natsume
-Harvest Moon (Marvelous)

Nintendo
-My First Wii
-Super Mario Galaxy      [highlight]***[/highlight]
-Animal Crossing Wii
-Pokemon Battle Revolution
-Super Smash Bros. Brawl
-Wario Ware: Smooth Moves      [highlight]***[/highlight]
-Mario Kart Wii
-Wii Sports      [highlight]***[/highlight]
-Wii Music
-Donkey Kong
-Marionette
-Big Brain Academy Wii      [highlight]***[/highlight]
-Donkey Kong: Barrel Blast
-Mario Party 8
-EyeShield 21
-Legend of Zelda: Twilight Princess      [highlight]***[/highlight]
-Project H.A.M.M.E.R. (NST)
-Super Paper Mario (Intelligent Systems)
-Fire Emblem: Dawn of the Goddess (Intelligent Systems)
-Metroid Prime 3: Corruption (Retro Studios)      [highlight]***[/highlight]
-Star of Kirby (HAL Laboratories)
-ExciteTruck (Monster Games)      [highlight]***[/highlight]
-Forever Blue (Arika)
-Disaster: Day of Crisis (Monolith Software)
-Mario Strikers Charged (Next Level Games)      [highlight]***[/highlight]
-Batallion Wars 2 (Kuju Entertainment)      [highlight]***[/highlight]
-Untitled Game (n-Space)
-Untitled Game (n-Space)

Sega
-Super Monkey Ball Banana Blitz      [highlight]***[/highlight]
-Sonic and the Secret Rings      [highlight]***[/highlight]
-Bleach Wii
-GUN SHOOTING

SNK
-Metal Slug Anthology      [highlight]***[/highlight]

Spike
-Necro-Nesia
-Jawa

Starfish
-Princess Company

Square Enix
-Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers
-Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
-Motto! Mawasundaa!! (Taito)
-Cooking Mama: Cooking with International Friends (Taito)
-Densha de GO! (Taito)

Success
-Machi Kuru Domino (Red Entertainment)

System 3
-Gottleib Pinball Classics
-Leaderboard
-Super Fruit Fall

Tecmo
-Super Swing Golf PANGYA (NTREEV Soft)

The Game Factory
-Untitled Game

THQ
-Avatar: the Last Airbender      [highlight]***[/highlight]
-SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab (Blitz Games)      [highlight]***[/highlight]
-Disney/Pixar Cars      [highlight]***[/highlight]
-Barnyard      [highlight]***[/highlight]
-Untitled Relic Entertainment Game
-Untitled Game

Tomy Takara
-Naruto Gekitou Ninja Taisen EX
-Untitled 3D Action Game
-Battle Action

Ubisoft
-Red Steel      [highlight]***[/highlight]
-Rayman: Raving Rabbids      [highlight]***[/highlight]
-Far Cry: Vengeance      [highlight]***[/highlight]
-GT Pro Series (MTO)      [highlight]***[/highlight]
-Teenage Mutant Ninja Turtles      [highlight]***[/highlight]
-Monster 4x4 World Circuit      [highlight]***[/highlight]
-Prince of Persia      [highlight]***[/highlight]
-Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent      [highlight]***[/highlight]
-Blazing Angels: Squadrons of WWII      [highlight]***[/highlight]
-Open Season      [highlight]***[/highlight]
-Lost: The Game

Vivendi Universal Games
-Ice Age 2: The Meltdown      [highlight]***[/highlight]

Warner Bros. Interactive Entertainment
-Untitled Game

Yukes
-Dog Island

Unknown Publisher
-Untitled GearBox Game
-Untitled Next Level Action Adventure
-Untitled Coresoft Game
-Untitled Terminal Reality Game
-Untitled Papaya Studio Game


So lässt es sich doch Leben mit dem Wii :)
Zitat

Aus dem GAF.

So lässt es sich doch Leben!
Zitat

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