“It’s an engine-level issue with how the save game data is stored off as bit flag differences compared to the placed instances in the main .esm + DLC .esms,” he said.“As the game modifies any placed instance of an object, those changes are stored off into what is essentially another .esm. When you load the save game, you’re loading all of those differences into resident memory.”There’s no simple fix, according to Sawyer’s comments.“It’s not like someone wrote a function and put a decimal point in the wrong place or declared something as a float when it should have been an int,” he said.“We’re talking about how the engine fundamentally saves off and references data at run time. Restructuring how that works would require a large time commitment. Obsidian also only had that engine for a total of 18 months prior to F:NV being released, which is a relatively short time to understand all of the details of how the technology works.”
Wieso gabs das hier noch nicht als Thema, hier dümpeln ja ein paar Leute mit der PS3-Version rum....
Morrowind und Oblivion-Maps sind ja auch komplett im Spiel enthalten, kommen nur nicht vor.
Do you know how many arrows to the knee comments I've had to delete? Thousands! Get creative for cryin' out loud!jayrandall22011 vor 6 Stunden 16
und ich hab fast das gefühl, dass "arrow to the knee" einer der parts ist, der von bethesda so lassen wird wie er ist, auch wenn die reaktion der spieler sicher nicht so beabsichtigt wurde. ähnlich der riesenschläge.
und ich hab fast das gefühl, dass "arrow to the knee" einer der parts ist, der von bethesda so lassen wird wie er ist, auch wenn die reaktion der spieler sicher nicht so beabsichtigt wurde.
Bin ich der einzige bei dem das Spiel ganz gerne mal einfriert bzw abstürzt ?
auf der anderen seite ist es schon faszinierend, dass die architekten über einen zeitraum von mehr als 4000 jahren scheinbar keine neuen ideen entwickelt haben, zumindest hatte ich einen 4000 jahre alten dungeon gefunden der genauso aussah wie die meisten anderen.