Last but by no stretch least, world PvP is being worked into Burning Crusade in a very big way. Each of the seven new zones will have a persistent PvP objective designed into it. Think of it as an extension of what's being introduced in patch 1.12, only on a much larger scale. One example is a new zone called Nagrand. Smack in the center of it is a neutral town that can be captured by either faction. Whoever holds it will have access to a whole mess of amenities, including active quest givers, NPCs who accept turn-ins acquired from the zone's monsters, vendors, trainers and the like. The opposing faction, naturally, is locked out of all this, which is precisely why they will be laying siege to it around the clock. If you get enough of your people near the flag at the town center, you'll slowly start to win control. Problem is, opposing players and NPCs will be constantly wailing on you.
Er redet vom nicht vorhandenen Klassengleichgewicht Klar, ich hab meine knapp 6000 Life als Krieger und mehr AR als ein frischer 60er in Tankgear inkl. Schild, trotzdem lachen Dich die Caster in der Regel aus. Du hast halt kein vernünftiges "Anti-Caster"-Resigear und wenn so ein Shadowbold crittet während Du wegen Death Coil durch die Gegend tippelst wird es schon eng. Und selbst wenn Du zum Warlock hinkommst: Er steckt ja auch von allen Castern am meisten ein.
ich stell nur fakten klar.. *g*"krieger sind mit die gefährlichsten gegner für einen warlock" != whine
Nee - kann den Hexer ja nicht so gut beurteilen, weil ich keinen gespielt habe. Aber als Gegner waren gut gespielte Warlocks für mich das absolut Schlimmste (als Jäger-Gimp, versteht sich). Gleich danach kamen aber dann die Off-Krieger.
lustig, für mich sind gutgespielte hunter mit das schlimmste, zusammen mit offkriegern und top-palas. *g*