Snakes:alpha: 1%, 1.15%setbeta: 1.25%, 1.25% setgamma: 1.5%, 1.15% setdelta: 1.75%, 1.15% setepsilon: 2.0%, 1.15% setomega: 1.5% setZor's Hyper: 5% mwd/ab vel, slot 8Rogue AY-2 (agility) - moved to slot 7Shaqil's (8% spd) - moved to slot 6Rogue My-2 (5% med/ab vel) - moved to slot 6Rogue CY-2 (5% vel) - moved to slot 6Nano II: 9.4% vel, -15.8% inertiaOD II: 12.5% velIstab II: -20% inertiaPolycarb I: 5.5% vel, -9.1% agility (both 'agility' and 'inertia' terms are used, unsure if they are stacking penalized, suspect they do)Low Friction I: -11.7% agilityAux Thruster I: 7.25% velFaction speed modules (not mwds) now differ from Tech II only by their penalty. Domi ODs now take -5% cargo, but only offer 12.5% vel.10mn MWDS:Tech I: 500% vel, -25% cap, 10 sec reactivationNamed: 500% vel, -19% cap, 10 sec reactivationTech II: 500% vel, -17% cap, 10 sec reactivationSS: 500% vel, -14% cap, 9 sec reactivationDomi: 500% vel, -11% cap, 8 sec reactivationCorelum C: 500% vel, -8% cap, 7 sec reactivationGang Stuff:Speed Gang Mod downgraded from 3% to 2%.Skirmish Warfare Skill: changed from 2% spd to 2% agilityMindlink changed to 15% agility
Ich wäre ja dafür, dass sich die ganze ***zensiert*** endlich auszahlt und BoB ihn nimmt.
Bin grad aufm weg nach fd,die stabber in der ich sitze geht mit t2 mwd,cruiser lvl 5 ohne speedmod 2340.
Super, als ob Locking Time bei einem 500m Target (s.o.) groß was ausmacht. Dann kann der Ceptor zwar wunderbar scramblen, aber halt eben nicht webben.
Spiele tricksen eben, damit man Spaß an der Arbeit hat.Keinen Spaß an der Arbeit kann man im RL genug haben, dafür ist RL aber auch sehr realistisch.